Konyaaltı Belediyesi, ilçede yaşayanların belediye ile ilişkilerini güçlendirmek adına
	Halk Masa projesini hayata geçirdi. Projenin detaylarını anlatan Konyaaltı Belediye
	Başkanı Semih Esen, dünyanın dijital çağda yaşadığını söyledi. Belediye olarak çağa
	uygun projelere önem verdiklerini belirten Esen, ‘Halk Masa’nın dijital materyallerle
	güçlendirilmiş bir iletişim ağı olduğunu aktardı. Pandemide yaşanan gelişmeleri göz
	önünde tutarak Halk Masa’yı geliştirdiklerini ifade eden Başkan Esen, “Salgının
	yarattığı bu zorlu dönemde halkımızın taleplerini daha hızlı almak ve Konyaaltı’mızın
	sorunlarına daha hızlı ve kalıcı çözümler üretmek amacıyla Halk Masa’yı kurduk.
	Vatandaşlarımız belediyemize Halk Masa üzerinden whatsApp ve telegram ihbar
	hattı, e-posta ve çağrı merkezi gibi iletişim kanallarının yanı sıra facebook, twitter ve
	instagram gibi sosyal medya uygulamalarını kullanarak rahatlıkla ulaşabilecek” dedi.
	HER VATANDAŞIMIZLA İLETİŞİM KURACAĞIZ
	Vatandaşların Halk Masa üzerinden yaptıkları talep, istek veya şikayetlerini adım
	adım takip edebileceklerini anlatan Başkan Semih Esen, “Daha interaktif, hızlı
	ulaşılabilen, beklentilere daha aktif yanıt verebilen bir Konyaaltı için projeler üretmeye
	ve hizmet vermeye devam edeceğiz. İlçemizde yaşayan herkes önerilerini bu
	kanallarımız aracılığıyla bize rahatlıkla ulaştıracak. Herkesin beklentisini ve önerisini
	değerli bulan bir yönetim anlayışıyla her birey ile iletişim kanallarımızı açık tutacağız”
	dedi. Başkan Esen, Halk Masa’nın çalışanlarını yine belediye içindeki personelden
	oluştuğuna dikkati çekti.
	VATANDAŞ NASIL ULAŞACAK?
	Halk Masa’ya ulaşma yöntemleri:
	Talep, öneri, şikayet ve diğer işlemleri için Halk Masa telefonu: 444 7 001
	WhatsApp ve telegram üzerinden Halk Masa hattı: 05321115000
	Belediyenin sosyal medya hesaplarına @KonyaaltiBld yazılarak Halk Masa ile
	iletişim kurulabilecek.